Norway…søker spillere i Bergen Omegn


  • hei……søker noen Ã¥ spille med i BergensomrÃ¥det.
    helst nordhordaland, men mobil.


  • Hey Scubadur!

    Vi er en gjeng dedikerte Axis and Allies spillere fra Oslo!
    Jeg tenker å flytte til Bergen i mars, men jeg er såpass glad i å spille med folka at jeg betaler gladelig en flybillett for 12-14timers global spilling.

    Hvis du vil kan vi ta et 1on1 spill i Bergen, evt på triplea eller her på forumet :)


  • hei ErwinRommel
    Fantastisk  :-) 
    liker tanken på å kunne spille i bergen fra mars av når du kommer til bergen, jeg bor i nordhordaland (Austrheim) 1 time kjøring fra Bergen, og kan lett holde spillhelg her, kjekt med nonstop gaming med noen pils i arsenalet.
    nÃ¥ har jeg kun spilt A&A 1942 1 edition, og nylig annskaffet meg 1940 Global bigboard  :-)
    så all strategi studier og tester er tilbake til newbie stadiet, men spillopplevelsen er viktigst, seier og verdensherredømme får komme senerer LOL.

    kontakt meg pÃ¥ kosdykk@gmail.com 
    hilsen JP


  • yo….

    litt sent men…
    erwinrommel: spiller dere fortsatt i oslo?
    (trenger noen å spille med, gjerne noen med lang fartstid innen axis&allies1940:)
    mouroboros@gmail.com

  • 2023 '22 '21 '20 '19 '18 '17 '16 '15

    @Fenris:

    yo….

    litt sent men…
    erwinrommel: spiller dere fortsatt i oslo?
    (trenger noen � spille med, gjerne noen med lang fartstid innen axis&allies1940:)
    mouroboros@gmail.com

    Yo, har også lyst til å finne noen norske spillere .Global er kult.


  • Ares, bjølsen, onsdag(er)?
    ser de holder åpent i sommer, kanskje flere der som er keen på et slag?

  • 2023 '22 '21 '20 '19 '18 '17 '16 '15

    @Fenris:

    Ares, bj�lsen, onsdag(er)?
    ser de holder �pent i sommer, kanskje flere der som er keen p� et slag?

    skjønte ikke helt den


  • :)

    Ares spillforening (får ikke lagt inn linker her på forumet, sorry…men google that shit, så finner du sida deres ganske  enkelt)

    Fant sida deres for et par dager siden, har ikke v�rt der enn�. Blindern-avdelingen er tydeligvis stengt i sommer, men Bj�lsen-avdelingen er fremdeles �pen, onsdager fra ca kl 17 virker det som.

    Ellers skal jeg spille med et par kompiser i sommer, men det er ikke s� lett � avtale/finne tidspunkt…du (og andre) er selvf�lgelig velkommen:)

    Vi er nok en gjeng som kommer til � spille en del utover h�sten ogs�; da har vi rom/lokaler vi kan disponere (muligens slik at et spill kan st� til f.eks uka etter eller noe) og vi h�per � f� til noen faster spilldager.

    Jeg kan gi tegn her p�  forum, ellers er mailen min over, s� det burde v�re mulig � holde kontakt :)


  • Hei. Har base i Arendal, men kan også ta et slag i Oslo.

    :)

Suggested Topics

Axis & Allies Boardgaming Custom Painted Miniatures

25

Online

17.0k

Users

39.3k

Topics

1.7m

Posts