The Netherlands/Midden Nederland Global/Pacific/Europe Gamers


  • Midden Nederland, Culemborg,

    Two advanced players, bored after years of playing against each other, are looking for other enthousiasts to test our battle skills. Experience not necessary, we love to introduce new players to the game. We have ALL A&A games available for play so no need to bring your own game. Main importance is, having fun and enjoying a nice afternoon or evening of gaming sportsmanship. We can also travel.

    Just email or leave you reaction on this topic. Game on!

    P.S. (gaming will be mostly on Sundays or Fridaynights as we are just common John Doe’s with a job during the week) Â


  • Hoi,

    Nog steeds op zoek?


  • Also looking for players, however i live in Enschede (2 hours from Culembog). Anyone else closer or can we arrage something halfway?

    I play 1940 SE global for half a year. I playerd 1942 once.


  • Hoi A&A spelers,

    Ik ben ook op zoek naar spelers in Nederland om mijn skills tegen te testen. Nog mensen die interesse hebben? Momenteel speel ik vooral 1940 2nd edition Global, 1914 en 1942 anniversary edition (scenario 1941 en 1942). Stuur me een berichtje als je interesse hebt f post hier een reactie.

    grtz


  • Hey Hey,

    Ik heb recentelijk A&A 1942 Pacific aangeschaft en na het 1 keer gespeeld te hebben heb ik besloten om ook europe erbij te halen.
    Het enige nadeel is dat het spel natuurlijk erg uitgebreid is en dat je de juiste mensen moet vinden om het te spelen.
    Ik ben een nieuwe speler, maar leer snel ;)

    Lijkt me leuk om een keer af te spreken, ik woon zelf in Tiel dus Culemborg ligt om de hoek!

    Mvg
    Volksgrenadier


  • Weet niet of het binnen deze post past, maar het is misschien ook een optie om met TripleA tegen diverse tegenstanders te spelen? Gezien het feit dat jullie ‘‘op elkaar uitgespeeld’’ zijn? Het is even wennen en de beleving is inderdaad anders, maar mij heeft het in ieder geval veel geholpen de afgelopen weken!  :-)

    Ik heb daarnaast ook niet veel tijd om een live game te starten. Toch zou ik best een ‘‘Play-By-Forum’’ potje willen spelen tegen een Nederlander, als iemand zin heeft?


  • Hallo allen,

    ik ben nieuw hier, en nieuw in de game Axis and Allies. Ik heb de Europe en de 1942 edition. Echter doordat er niemand tot nu toe is geweest die het me uit kone leggen is er van spelen nog niet echt wat gekomen. Daarom ben ik (met name in de regio Enschede/Hengelo) op zoek naar spelers die me op weg kunnen helpen.

    Mvg, Marcel


  • @Kamikaze_pilot:

    Weet niet of het binnen deze post past, maar het is misschien ook een optie om met TripleA tegen diverse tegenstanders te spelen? Gezien het feit dat jullie ‘‘op elkaar uitgespeeld’’ zijn? Het is even wennen en de beleving is inderdaad anders, maar mij heeft het in ieder geval veel geholpen de afgelopen weken!  :-)

    Ik heb daarnaast ook niet veel tijd om een live game te starten. Toch zou ik best een ‘‘Play-By-Forum’’ potje willen spelen tegen een Nederlander, als iemand zin heeft?

    Triple A is bekend hier. Maar play by Forum? Lijkt me interessant. Hoe genereer je dat?


  • @K0rnput1968:

    Midden Nederland, Culemborg,

    Two advanced players, bored after years of playing against each other, are looking for other enthousiasts to test our battle skills. Experience not necessary, we love to introduce new players to the game. We have ALL A&A games available for play so no need to bring your own game. Main importance is, having fun and enjoying a nice afternoon or evening of gaming sportsmanship. We can also travel.

    Just email or leave you reaction on this topic. Game on!

    P.S. (gaming will be mostly on Sundays or Fridaynights as we are just common John Doe’s with a job during the week)

    Indeed this topic is still active. Thanks for the replies thus far: They have been most welcome!

    We do have an A&A-app for players now also: if anyone wants to join that, let us know

    Most of the people who replied here are now game-acquaintances. Always interested in meeting new players though!

    Kind regards.


  • @Vic1601:

    Hallo allen,

    ik ben nieuw hier, en nieuw in de game Axis and Allies. Ik heb de Europe en de 1942 edition. Echter doordat er niemand tot nu toe is geweest die het me uit kone leggen is er van spelen nog niet echt wat gekomen. Daarom ben ik (met name in de regio Enschede/Hengelo) op zoek naar spelers die me op weg kunnen helpen.

    Mvg, Marcel

    Al geluk gehad met het vinden van spelers Marcel?

  • 2024 2023 '22 '21 '20 '19 '18 '17

    It’s actually working! Last Sunday, we played an enjoyable game of Europe 1940 with Furagar, Boris_jvdh, Peter (not on the forum) and myself. We ran out of time, but if was fun anyway. Maybe I’ll post a game report later.
    We all live in the western part of this vast country, though.


  • Hey,

    Speler uit Breda hier, werk in Rotterdam.
    Wie heeft er zin in een potje?
    Werk door de week, dus weekeinde en avondspeler.

    gr, Frank

  • 2024 2023 '22 '21 '20 '19 '18 '17

    Ik zit een beetje vol de komende tijd…. zal op z’n vroegst januari worden.


  • Hallo,

    Ik heb ook wel zin in een potje ergens begin januari en ik ken iemand die misschien ook wel mee wil doen. We zijn wel twee volwassenen die gewoon moeten werken enzo. Maar de eerste week van januari ben ik sowieso vrij…

    Wij spelen meestal Global 1940 2nd Edition.

    Laat maar wat horen hier.

    Mvg,

    Erlend

  • 2024 2023 '22 '21 '20 '19 '18 '17

    Ik zit juist deze week een beetje vol, maar later is misschien iets te plannen. Ik woon in Schiedam.


  • Ik woon in Amersfoort en een vriend van me in Alkmaar. Wij spelen vaak via Triple A…


  • We’re a group of 2-5 players in Groningen/Assen and play Global 1940. We usually set a date for a Saturday when at least 3 of us can make it and wrap the game up at the end of the day. The more the merrier, so if you’re interested PM me.


  • Ik zal me ook maar outen als Nederlander. Regio Rijnmond, met name AAG40 (Eur+Pac). Live spelen is toch het leukst.


  • Hoi!!!

    AAG1940 is SUPER!!! Zoek spelers die het ook kunnen/willen spelen. Regio Eindhoven. Mag ook bij mij thuis spelen! Heb een mooi bord en ga zelf een bord maken. Ben ook op facebook te vinden.

    Groetjes,
    Jamay Eekhof.


  • Hey,

    Zijn er nog mensen die het spelen in de omgeving Groningen? Ben een nieuwe speler en zoek mensen om mee te spelen

    Vriendelijke groeten,

Suggested Topics

  • 7
  • 7
  • 1
  • 9
  • 6
  • 4
  • 1
  • 1
Axis & Allies Boardgaming Custom Painted Miniatures

37

Online

17.0k

Users

39.3k

Topics

1.7m

Posts