Looking for a G40 game, play by email


  • @enigma Hej Thomas - alt vel? Har du lyst til at tage et slag? Det er fint med mig med lange svartider. Jeg er helt rusten, men har fået lysten igen. :)


  • @makalakalane Hej David. Alt vel - og godt at høre fra dig. Ja, man kommer jo til at savne det ;-). Vi kan da godt prøve at starte et spil op, men jeg er temmelig presset på tid pt. så der kommer nok til at gå noget tid mellem (nogle af) mine posts. Iøvrigt har tripleA været hårdt ramt af problemer; man har ikke kunnet poste til hverken mail eller forum og i en meget lang periode fik man heller ikke mails. Det sidste fungerer igen - jeg ved ikke med det andet. Så man kan spille og kan man ikke poste gemmer man spillet og vedhæfter det i en mail. Lidt træls men det fungerer. Det vigtigste er, at man igen får dice-mails.


  • @makalakalane Hej David. Alt vel - og godt at høre fra dig igen. Vi kan godt prøve at starte et spil op, men jeg er noget presset på tid pt., så der vil af og til komme til at gå noget tid mellem mine posts. Iøvrigt har tripleA været hårdt ramt af problemer, hvor det i lang tid ikke har været muligt at poste til hverken mail eller forum. Ved ikke om dette fungerer igen. Desuden har det i en længere periode heller ikke været muligt at modtage mails med terninger, men dette virker i hvert fald lige pt.


  • @enigma ok, jamen det går nok, hvis vi er nødt til at gemme. En silverlining med mangel på terninge-indo er, at man ikke bliver frustreret over enkeltstående sindssyge udfald i modstanderens tur i hvert fald 😆 forestiller mig det r lettere at æde en samlet heldig sejr end at se skridt for skridt, hvordan samtlige AA guns misser i første omgang og hvordan 4 ud af ens 5 Fighters misser i 6 omgange i træk, mens angribers infantry får stribevis af 1’ere 😄

    Jeg skal til at starte et spil, hvor jeg er Axis. Hvad siger du til at starte et, hvir du er Axis og jeg tager Allies til 16 IPC?


  • @bolasgod would you like to play a game? :)


  • @makalakalane Det kan vi godt sige. Ved ikke om jeg kan huske det, det er længe siden jeg har spillet via forum. Hvordan vil du bruge dit bid? Det bliver ikke i dag jeg får startet op.


  • @enigma jeg har lige forsøgt at spille med min kammerat… Play By Forum lod til at være umuligt. Har forsøgt at poste savegames via email, men indtil videre uden held…

    Du er velkommen til at teste lidt også, hvis det er. Skal nok sige til, hvis vi får email-delen til at virke. I yderste konsekvens, så må vi sende savegames manuelt (hvis vi gider det…)



  • @bolasgod I have jut tried with a friend… Seems like Play by Forum doesn’t work anymore… Have you played by forum recently?

    Not even automatic email-posting seem to work, so right now our only option is manually sending every savegame via email. :/


  • @bolasgod if you send me your email we can start a game where we send the savegames manually, if you’d like? Do you wanna bid for sides or?

Suggested Topics

Axis & Allies Boardgaming Custom Painted Miniatures

56

Online

17.0k

Users

39.3k

Topics

1.7m

Posts