• Je viens de Trois-rivieres, si jamais tu quelqu’un descend, et en passant, les plus belle filles sont a TR.

    mathieu_massi77@hotmail.com


  • Je suis de chicoutimi et je cherche quelqu’un pour jouer a Axis and Allies miniatures. Si ca vous intéresse envoyez moi un mail a colazel@hotmail.com


  • @Foos3Riv:

    Je viens de Trois-rivieres, si jamais tu quelqu’un descend, et en passant, les plus belle filles sont a TR.

    mathieu_massi77@hotmail.com

    Peut etre.
    J’ai vu beaucoup de les plus belle filles sont a Montreal - pourquoi non TR . . . ?
    (Mais je pense que pour un raison uncertainment, Winnipeg a les filles plus belles dans le pay)

    • Je m’excuse pour ma francais plus mal. Je ne l’etudie beaucoup. J’espere que vous pouvez me comprendre.

  • On te comprend! Qui est à Québec et veut jouer une game!?


  • @DasReich:

    On te comprend! Qui est à Québec et veut jouer une game!?

    Je suis desole . . . je ne vais retourner a Quebec pour un longe temps, je pense.  Peut etre je vais alle au Montreal pour la festival du Jazz.

    Si vous comprendez l’anglais, et si vous allez visite Winnipeg, dites moi.


  • Ajax, Ontario player here looking to play. message me if any of you are interested.


  • @cystic:

    @DasReich:

    On te comprend! Qui est à Québec et veut jouer une game!?

    Je suis desole . . . je ne vais retourner a Quebec pour un longe temps, je pense.  Peut etre je vais alle au Montreal pour la festival du Jazz.

    Si vous comprendez l’anglais, et si vous allez visite Winnipeg, dites moi.

    are most canadians bilingual cc?  i don’t now french but here is my guess of what you sen

    I am something .  I reguarally visit Quebec thou it is a long trip. I something.  I visit on the way to the jazz festival in montreal. do you understand english do you ever vist WInnipeg, my city.


  • @cyan:

    @cystic:

    @DasReich:

    On te comprend! Qui est à Québec et veut jouer une game!?

    Je suis desole . . . je ne vais retourner a Quebec pour un longe temps, je pense.  Peut etre je vais alle au Montreal pour la festival du Jazz.

    Si vous comprendez l’anglais, et si vous allez visite Winnipeg, dites moi.

    are most canadians bilingual cc?  i don’t now french but here is my guess of what you sen

    I am something .  I reguarally visit Quebec thou it is a long trip. I something.  I visit on the way to the jazz festival in montreal. do you understand english do you ever vist WInnipeg, my city.

    just saw ne ( no, negative) so i am guessing i said something opposite of the true meaning.  :lol:


  • @cyan:

    @cystic:

    @DasReich:

    On te comprend! Qui est à Québec et veut jouer une game!?

    Je suis desole . . . je ne vais retourner a Quebec pour un longe temps, je pense.  Peut etre je vais alle au Montreal pour la festival du Jazz.

    Si vous comprendez l’anglais, et si vous allez visite Winnipeg, dites moi.

    are most canadians bilingual cc?  i don’t now french but here is my guess of what you sen

    I am something .  I reguarally visit Quebec thou it is a long trip. I something.   I visit on the way to the jazz festival in montreal. do you understand english do you ever vist WInnipeg, my city.

    some Canadians are bilingual - it depends on where.  Mostly in Manitoba, Montreal, Ottawa, and New Brunswick.  In Vancouver and Toronto many are bilingual, but usually English/Chinese/Italian etc.

    oh yeah and it goes:
    I am sorry. . . i am not going to return to Quebec for a long time, i think.  I could visit Montreal for the Jazz festival.
    Do you understand English and if you visit Winnipeg, tell me.

  • 2007 AAR League

    I’m french as well…
    Nova Scotia is french and English

    I’m from Nova Scotia, Canada and it’s a very beautiful province if I say so myself.

    Nova Scotia/New Brunswick and PEI (Maritimes) we are mostly considered Acadians (we speak french but it’s not a proper french like Quebec and France) it’s a mixture of English and French I suppose or French slang words…LOL

    NewFoundLand speaks there own kind of English as well for example…LOL

Suggested Topics

Axis & Allies Boardgaming Custom Painted Miniatures

32

Online

17.0k

Users

39.3k

Topics

1.7m

Posts